09082008-

Nu har Emelie precis åkt hem efter en mycket efterlängtad dag!! Och med sig tog hon godispåsen och en tröja,hah-. Hur som helst har idag varit inget mindre än super. Kaffe, cigg och sex .. ja, hur kan dte bli bättre?! Ja en massa skratt emellan också såklart.

Ibland undrar jag hur vi kommer fram till våra planer. Nej men seriöst, ofta går diskussionen åt alla möjliga håll och sen bara poff så kommer vi fram till något som alla andra hade sneat men som är så självklart kristallklart för oss.
T.ex.: "jag hänger med er två dit så får ni vara där och så tar vi ciggen och går nånstans" haha , vem annars hade kommit på det?! Just det, INGEN! hah- och då när vissa (eller rätt många..) är totalt emot cigg kan vi hitta så bra fördelar med dem. Nej men världen behöver väl sådana som oss med.

Måste bara nämna att jag fick presenter från LONDON! Jag är så glad för dem, tack darl<3 hah- så ni får en smygtitt och så sätter jag på The Hills!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback