14082008.



Nu sitter jag på jobb .. igen. Men imorgon är det FRIDAY! finally, och då är det dags för det blonda att försvinna! Kan ju säga att jag har väntat hela sommaren på den dagen.

Idag är jag super trött..  tröttare än vad jag brukar vara, för Emelie kom ju över igår i frustration (och jag förstår henne totalt , detta är en traumatisk upplevelse som ingen förtjänar att genomlida .. eller okej, jag vet kanske några) Så vi kollade på tretton och krängde glass och som vanligt planerade vi lite. Hah, sällan alltså!

Men på tal om tretton, detta kanske inte är något ni vill veta eller tror om mig men ni har ingen aning om hur jag känner igen mig i den filmen. Jag var rent ut sakt en oproffsig bitch när jag var tretton-fjorton. Och jo visst jag kan väl vara en bitch idag med om det behövs men nuförtiden är det på ett bättre sätt. Om man nu kan säga så. Usch, det var som en läskig flash-back hela filmen. Så när jag säger att det känns som jag levt tre liv menar jag det verkligen!!

Men nu har jag bestämt att det är bra. För jag har verkligen utforskat den bitchiga och okontrollerbara sidan hos mig och har gått vidare. Tänk på de stackarna som aldrig ändras utan alltid är duktiga .. usch vad tråkigt! Jag har ju iallafall en jävla massa historier som ingen annan har. Men jag håller de flesta för mig själv, för ifall ni inte redan visste det ;

Det är så mycket roligare med hemligheter än vad någon vill erkänna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback