sex, drugs and rock'n'roll



Så nu är jag hemma igen från Emelie's place. Så bara lite kort om vad som hänt där är ju .. ja, det kan nog inte bli kort för det är vad det är helt enkelt! Igår var vi dock aspepp på att festa, och tur var det ju då att Tessi fyllde år .. trodde vi .

Jag fick jobba till två .. usch vad jag är trött på jobb!! .. sen bar det av till väla för träffa Emelie och färga mitt hår. Det blev en underbra lila/röd/brun färg .. haha, låter knäppt men jag lovar dte är fint!! Senare sticker vi hem till Emelie för att äta nudlar och fixa till oss.

Kvällen börjar liksom med att vi promenerar till GA för att köpa cigg och så har de självklart inte öppet. Redan här börjar vi får båsor på fötterna och vi skulle inte hem än på länge. Så vi promenerar vidare tills vi hittar cigg och en trevlig trappa liksom. Väl på festen får vi dra igång alla, men vi var lulliga och hade asroligt. ..

.. Sen gick spriten ur oss och vi insåg att så himla kul var det inte. Så vid halv 4 traskar vi bort till McDonalds på stattena för att få i oss något att äta Och vid 4 har vi lyckats stappla oss hem. Väl där åker skorna och sedan somnar vi rätt upp och ner.

Nästa morgon vaknar vi ju då halv åtta och gick upp tio. Av okända anledningar har vi ont i hela kroppen och sätter på Harry Potter filmer. När vi väl känner att mat behövs gör vi lax med köttfärsås och oändliga mängder makaroner och så klart ketchup och cola! MUMS?! .. Och så kommer vi in på diskutioner med några kommentarer som :

"Jag bor inte bara på en garage-uppfart men också i ett höghus"

"Prada kommer inte från västra berga utan från Chanel"


Efter skrattanfall och choklasås med glass fortsätter Harry Potter tills vi måste springa ut och möta Fideli för ett minneskort. Där går vi genom tågaborg i pyamaser och med vars en boll på huvudet!

Det är helgen innan skolan börjar så vad ska man göra?!
Jag ska iaf göra något annat än att bara sitta här nu.
love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback