the weekend

                                     

what to say .. what to say..

en röra av något som borde vara så enkelt som möjligt.
en rädsla svartare än natten.
bara insikten av vad som aldrig hände.


jag tänker inte gå in i detaljer på vad jag gjort i helgen därför att så vitt jag vet spelar det jag gjort ingen roll. det är inget som betyder något. har ni aldrig haft den känslan av att man är på fel ställe och har ingen aning om hur du hamnade där?! ..så har jag känt mig i helgen.

imorgon är det skolfotografering och jag orkar inte helt anstränga mig. vilket är helt olikt mig eftersom jag brukar vara den som fixar en massa innan sånt. men jag antar att många har förändrats i sommar. och jag är definitivt en av dem.

men jag är jag igen.
och det värsta är att förlora sig själv ..

..speciellt till någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback