30062008.

Så idag råkade jag shoppa.. hah.. nej men jag har ju inte handlat på sommarrean ännu så jag tog en lång lunch och shoppade lite. Det bästa av allt var att jag sparade 900:- genom rean, och jag själv betalade bara 650:- vilket är en billig och helt oskandalös shoppingrunda. Hittade en supersöt kofta med döskallar på, en svart oversize tröja och en mossgrön kort kofta. Till detta ;  vita pumps!! För endas 49:- !! .. nej jag skojjar inte .. kom på att jag har inget vitt par i min samling och hur kan jag kalla det en samling utan ett vitt par.. men jag fattas fortfarande ett rött par*suck* .. aja, det var något trevligt med dagen , bara jobb annars. Och imorgon är det upp ännu tidigare för att ta bussen till andra sidan stan, för jo far min är ju i Paris -Utan Mig-
Livet är tufft för vissa men när lönen kommer är jag nog glad för det igen . hah.-




Nu är det kladdkaka och One Tree Hill!

LOVE-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback