a new sun.

guud, jag har nog fan gått och blivit beroende trots allt.
i två hela dagar nu har jag inte kunnat sluta tänka på .. cigg! fan. hah.. nej men detta är ju inte bra. kränger choklad istället när abstinensen kickar in som värst.

sitter här på balkongen och solen skiner varmt och tänkte att jag för en gångs skull skulle ta och lägga in något annat än en dikt eller ett inlägg som ingen fattar ändå. bara för att jag är på så bra humör. men så nu sitter jag här och vill egentligen inte dela med mig om så mycket. hah.. livet är allt bra lustigt ibland. eller så är dte bara jag.

aja. jag tror inte att chokladet fungerar längre. fan .. hah. jag behöver cigg, kaffe och 10 shopping-kassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback