varför inte?!

okej det måste vara sant.
jag är beroende.

för annars hade dte aldrig riktigt blivit som dte blev. eller hur?!
nej absolut inte.

men usch, johanna nu har du sjunkiit lågt bara för en ciggs skull.
eller ja, det var ju egentligen inte bara för ciggen men det låter inte riktigt lika hemskt om jag säger att det vara bara abstinensen som gjorde mig galen.

det enda som var synd var ju att det inte var han snygga diskplockaren ist.. ehm .. ja.

whops, vi får väl se hur det går ikväll.. men om jag ser det från den ljusa sidan rökte han hyfsade cigg. det är väl alltid något?! jo, jag tycker det..
och nu är jag desperat dte hör jag ju själv. han gör säkert ingen stor grej av det. eller det hoppas jag inte för nte tänker jag låta det hända igen. fan också mina föräldrar börjar misstänka något. hmm.. aja. vi tar det som det kommer.

men vad är det med mig och cigg. först i en skog och nu på parkeringen bakom ett hotel.
oh nej! fan jag kom precis på att de har kameror där. helvete.. men de kanske har tagit bort dem?! kanske.. okej nej det är inte så troligt.

hmm.. nu blev det lite mer komplicerat. men egentligen var det inte så farligt. ja, jag är säker på att de har haft större skandaler här.. jag menar om vi nu tittar på fakta ; det är ett hotell och överallt finns massa italienska solbrända killar.

ja.. nu andas vi och så blir dte säker skitbra.

fan, nu är jag sugen på cigg igen.
nej johanna. inte igen. fan så beroende är jag inte.. jag låter mig inte vara det helt enkelt.


Kommentarer
hanna säger:

du verka gilla röka!, har du gjor det länge?

2008-08-23 | 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback