13062008

allt runt om är ett stort skämt.
jag är sjutton år. borde inte detta vara den bästa tiden man har. då man inte har några förpliktelser eller något som hindrar en från att bara vara lycklig?! men nej.. allt jag lyckas ha runt om mig är lögner, svek och besvikelser.. det är så uttjatat att det inte finns..  som en dålig dröm man aldrig vaknar från.. dramat blir inte mindre komplicerat och ironin blir inte mindre komisk.. vad händer näst? .. ingen vet , men det kommer sluta i katastrof ..
är det konstigt egentligen att jag inte låter någon komma nära.. ?
det känns som att jag har levt tre liv ..
och nu dör jag i dem alla ..


Kommentarer
emelie säger:

hun vad är det nu? :S we've got to talk !!! <3

2008-06-14 | 11:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback