15062008.

Igårkväll, var den första gången som a verkligen kom tillbaka till mig.
Det är en så läskig känsla, man är liksom inte sig själv men ändå är det ingen annan än ens innersta tankar.
Man tappar sig själv.
Man försöker ta tillbaka kontrollen.
Eller är det egentligen något annat. Ja, man försöker få tillbaka kontrollen men kan det också vara att man försöker ge kontrollen till något annat. För att bara ge upp alla andra kamper och fokusera på en enda. Den enda som garanterar  gott i slutet. Den som lovar att om du bara följer dens råd kommer du bli lycklig, uppskattad och vacker igen.
A skrämmer mig. Men vad finns det för val.
Jag ger upp alla andra kamper för jag orkar inte ta det ansvaret längre.
Gör vad ni vill ..
Jag har annat som hemsöker mig om kvällarna nu..
A ..
Ni skulle bara våga döma mig. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback