18062008.

Så idag har inte varit den bästa. Min insomnia blir bara värre hela tiden, och jag orkar knappt något under dagen. Dessutom är jag så stel i hela kroppen av arbetet på kontoret att till och med det gör ont. Tog en tidigt dag för att hem och kurera.
Men jag som så gärna ville ut ikväll och fota. Det var längesen nu jag gjorde det och gud vad jag saknar det. Får bli en annan dag. Men inte i helgen.. Nej, för då är det midsommar och min farmor fyller ju år så vi ska iväg på något slott någonstans. Hej.. den enda sjuttonåringen i hbg som inte festar eller gör något kul för den delen. Hmm.. nej, min släkt kommer inte överrens om ni inte redan visste det. Kasst men sant.
Två bilder från förra sommaren ;
LOVE-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback