28062008.

Så igår fyllde systern min tretton. Det blev en tidig morgon trots att jag var ledig från jobb.. (ps. jag är ingen morgon människa!!) .. så då var det sång med frukost och presenter. Dagen före (torsdags) , var jag och shoppade alla med far min och så avslutade vi shoppingturen på Espresso House, en bra dag måste jag säga även om inget vi köpte var till mig.


Efter frukost igår begav jag mig till Nagelhuset för att fixa ett nytt sett med franska naglar.. men fy vad irriterad jag blev på tjejen som gjorde dom. Hon var så långsam och blondare än mig!! .. något hon dock tyckte vara ganska roligt var att genom att kolla på mina naglar kunde hon se att jag skulle få en dålig ämnesomsättning och dö i tidig ålder , eller något sånt .. !! så tydligen kunde hon spå naglar .. ja, skum tjej det säger jag bara.


När jag kom hem igen (efter att haft en .. ja, skum.. händlse med ett ex och en vän) gick jag och systern ut i regnet ner till maxi för att födelsedags-handla!! Chips, smarties, lösgodis, naturgodis och princess-tårta .. ja, det blev lyckat om vi säger så.


Efter en snabb fika skulle jag in till stan för att träffa E. hmm.. jo, det blev ju att jag sket i hela den inga cigg under sommaren och tog 5 stycken för att komma ifatt igen .. och nu kommer inte fatta detta men E gör .. hah- varför handlar man på KAPPAHL?!?! .. haha , jag kunde inte hjälpa att asgarva .. hah .. okej nu sitter ja här och skrattar för mig själv, aja något kul får man väl ha. Och vi hittade honom .. snyggingen som E sett tidigare och blivit helt kåt på kan möjligtvis vara en anna kille som hon faktiskt känner .. eller ja, det var en kväll av fylla för dom och många skratt för oss men vi vet vem det är i alla fall, strunt om de inte kommer ihåg oss.. hur som helt de två killarna har någon koppling .. och de är mitt i helsingborg .. vem hade trott?!


Idag har det varit storstädning inför kalaset .. hmm.. ja, vad ska man säga det var kaos på lekplatsen, jag & en kusin äter halva tårtan själva och bråk över uno-spelet. Men jag tycker om min familj ändå.. och tydligen ska min morfar satsa på matchmaking!! Ja, man lär väl så länge man lever ;D




btw har jag nu long road to ruin av foo fighters på huvudet .. ibland bara blir det som det blir

LOVE-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback