desperate.

desperate for changing
starving for truth
closer to where i started
i'm chasing after you

hanging by a moment
completely incomplete

letting go of all i've held on to
loving for the only thing i know
running and not quite sure where to go
and i don't know what i'm diving into

nothing else to love
nothing else to find
and no one can change my mind



usch.. första dagen på jobbet nu och jo jag är fortfarande sjuk. det är så typiskt att man inte blir sjuk när skolan fortfarande är igång.. nej men så blir ju jag alltid lägligt sjuk precis när sommarlovet börjar.. aja, jag har väl sådan tur. nu måste jag nog fortsätta arbeta de sista 2,5h och ikväll får det bli eget mys .. film -typ djävulen bär prada .. den är ju så bra, modet och imagen får en att drömma sig bort i en och en halvtimme .. hah, alltid bättre än inget!

och jag har upptäckt att jag har ett läskigt shopping-behov .. eller man kanske ska kalla det beroende.. nu har det ju nämnigen gått ett tag sen jag kunde köpa något tack vare de fina skorna jag köpte.. och nu blir jag snart galen. hah, även om jag bara är sugen på att köpa en ny film så är dte att jag måste köpa något..

vi har väl alla våra svagheter..



love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback