livet är orättvist.

haha.. så nu har dte hänt!! något som ingen trodde skule hända.. jag köpte skorna och är numera pank , okej så det är inget stort sådär.. men nu är även min pappa av någon anledning pank.. mannen som alltid har pengar har det inte längre!! vart är nu världen på väg?! först växthuseffekten och nu detta haha... jag fick ju till och med bjuda på lunchen idag så nu har jag 100:- kvar denna månaden , och jag som har sånt sug för att shoppa något.!!

livet är orättvist!

systern min har examen imorgon så hon lurade mig ju att fixa till henne så tyvärr blir det ingen vila när man kommer hem ikväll från jobbet. Slit här och Slit där.

hah- livet är orättvist ;d
och så får ni en bild på mary-kate olsen , bara för att jag tycker om hennes stil! <3



love-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback