the lead.

"you need to be the leading lady of your own movie"
något som jag insåg denna helgen. och framför allt att bra ge upp kampen om att vara något som inte borde vara där. det finns en mening med allt även om man inte kan se det just då. och jag tror att jag äntligen har hittat meningen med allt som hittills varit där .. men än så länge förblir det en hemlighet.. surprise liksom, tror inte jag har annat än hemligheter. men en dag kommer de komma ut. och det har jag kommit på är meningen med dem.
insåg just att det kanske var lite förvirrande om man inte tänker som jag men men.. en dag så kommer ni fatta.
att ta kontrollen tillbaka.
att se tillbaka och andas.
att vara ensam och stark.
att inte se fel som dåligt.
att acceptera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback