24062008.

Vet ni vad det värsta med vårt vindig väder är?
-Inte att det är mindre sommarstämning och mer höststämning.
-Inte att man inte kan ha klänningar på sig (som jag hade idag och lärde nog min läxa när jag blottade mig för hela stan)
-Inte att det är totalt onödigt att fixa håret för det är förstört så fort man gått utanför dörren (det blir dessutom smutsigt snabbare) 

Man kan inte ha på sig de fina skorna utan att man trillar omkull. Inte nog med att dte är jobbigt att gå rakt i lågskor, tänk då om man är 1 dm längre!! Vart tog sommaren vägen, vi har jordgubbarna, klänningarna och skorna men nyckelordet saknas ; SOMMAREN!

Just nu är det dessa underbara Novita sommarpumps som jag längtar till att ha råd med;



En annan sak som kan nämnas i detta inlägg är att jag har gått från min caffe mocca-period till min caffe latte med kanelsmal-period och numera är jag inne i en chai latte-period. Vad är livet om inte kaffe liksom, fast tekniskt sett är chai latten te med kryddor och mjölk.. supergott btw.



Och en verklig nyhet : Jag har bestämt mig för att sluta röka. Eller iallafall över sommaren.. Bättre än inget ser jag det som, eller kanske det är bättre med en dag i taget .. aja, strunt samma. No smoke för mig i sommar! Och det är att säga något!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback