tråkigatorsdag.

så igår när jag väl fick lov att komma hem upptäckte jag en trevlig överraskning.. Farmor hade varit på besök och lämnat 500:- i avslutningspresent till lilla mig ( a ) .. meen eftersom att jag är jag var jag tvungen att spendera dem redan idag. så igår köpte jag lite säsonger och idag fortsatte jag helt enkelt med säsong 3 av både ONE TREE HILL och THE O.C.
.. och kan jag nog inte unvika det längre , jag har ett shopping-beroende blandat med ett "ha-beroende" .. måste ha så mycket och måste handla så mycket .. hah, konstigt att jag inte varit pank tidigare!!



idag upptäckte jag dessutom vad jag missar nu när jag inte har pengar.. MQ har en stor sommar-rea och på tisdag nästa vecka har Spirit en VIP-rea..   men det kvittar ju för dumma jag har gjort av med mitt kapital redan ..
har skrivit upp den 25:e i kalendern för då är det löning minsann ;d .. undrar bara hur länge de pengarna räcker..
budget kanske?!

något tråkigare nyhet .. har kommit på varför jag är helt slut på kvällarna nuförtiden .. jag menar, jag sitter vid en dator hela dagen -hur ansträngande är nu det ?! .. jag håller på att komma tillbaka i mina insomnia rutiner .. sånt som jag haft tidigare när allt i omgivningen bara har varit för ansträngande för att orka med , så orkar jag verkligen ta itu med mitt undermedvetna .. nej jag tror faktiskt inte det .. usch , så då får jag skylla mig själv ..
"Hej sömnlösa nätter och trötta kvällar ! "

och nu skickade E ett sms om kaffe ikv .. vilket gör dte officiellt : JAG LEVER PÅ KOLSYRAT VATTEN, KAFFE OCH ÄPPLEN!! .. det är inte helt bra men jajja, så är dte när man inte har pengar . då tar man vad som finns gratis på jobbet :d



love-


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback