vad är det utan fram -och motgångar.

080605

-nu har jag och E haft några välförtjänta flipp-dagar! Usch vad detta året har varit fucked up! .. det är ett under att vissa fortfarande står upp. Det har varit 6 "getting togethers" och 4 "break-ups". Låter så himla positivt ju.. men jag ska inte säga att det var ett av de hemskaste åren jag haft, för det är det inte.. men kanske däremot ett av de som har gått mest fram och tillbaka på så kort tid.


Make it through it all, make it through the fall


När vi låg och solade ute på min älskade balkong tidigare idag läste jag något som gjorde en så pepp ; "Anorexians offer är ofta de mest begåvade, högpresterande döttrarna. De säger att det är jag som har kontrollen över mitt eget öde, även om mitt öde är att svälta, kanske till döds" .. hoppas ni förstod att jag var sarkastisk med att det skulle vara pepp. Men vi kom fram till det att man blir som man umgås .. och att ha en vänskap som tar död på en är inget att ha. Oavsett om det gäller ätstörningar eller svek som tar på en psykiskt.


hmm
vad väntar nästa år.. Jag vet iallafall en sak som händer om 10 månader, jag överger *hah, sorry gumman* E och tatuerar mig!! Jag hedrar mig själv och tatuerar in något inspirerat av daniels tauering, en fjäder på handleden.. kanske nämnt det innan men whatever.. jag överlevde något och nu ska jag bara visa världen vad jag egentligen går för ..
för jag kan säga att det som finns på ytan är inte allt.



love-


 


Kommentarer
Emelie säger:

du skriver så fint hun ! <3 saknar idg och jag ahr SJUKT mkt att berätta ! du kommer typ svimma av allt ! <3 älskar dig johanna, i really do babe ! rings nu snart .. typ helgen myser vi? puss !

2008-06-12 | 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback