whops - och så handlade jag visst.

"okej så jag kunde inte hjälpa det.
det var beroendet i mig "

får bli den ursäkten ikväll när jag berättar för föräldrarna varför jag var tvungen att ta en lång-lunch och spendera LITE pengar. hah.. jag har gått nu i tre dagar och gnagt över att behöva handla något. Så det blev först en kaffe med far min och sen smet jag iväg och köpte de två första säsongerna av ONE TREE HILL och sen den första säsongen av GREY'S ANATOMY .. hah, kanske ska nämna att jag redan har alla dessa tre säsonger hemma fast nerbrända ( a ) . Men jag var ju tvungen!!

gaah.. och ikväll för att min syster slutat skolan idag var det planerat att hon skulle bjuda hem några vänner. FINE , men nej då blir jag ju utslängd för de måste nödvändigt vara ensamma i vårt stora hus .. hmm, kan ju undras vad de ska göra egentligen , hah .. så jag lyckades flörta till mig en kväll på restaurangen i hamnen ;d

så nu tänker jag dessutom låta egoistisk och säga att jag förtjänar dte för har ju jobbat i 3 dagar nu och dör snart .. hah, det är nog därför jag skriver bloggar om ingenting nuförtiden.. bara för att smita ifrån ( a ) .. men det säger vi inget om till chefen *thihi*



love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback