080523

nu är vecka 21 över!! ..  äntligen! men jag måste nog erkänna att jag fuskat lite med mina inlämningar. gjorde bara romananalysen tills idag, men smarta Emelie glömmer den på ett bord i kafeterian! , hah, tack stumpan liksom ( a )

sitter för tillfället på jobbet och"arbetar" , sen är det hem för att packa för jo vi flyttar ju typ IDAG .. och självklart jag jag missat att förbereda mig . allt tack vare skolmöget! men bara två veckor kvar.. vilket påminner mig ; måste köpa gummistövlar!

lika bra att informera om att jag vittnar till att Emelie faktiskt tankade bilen idag! jodå det är helt sant, hon gjrode dte. ( och jag satt oskyldigt och väntade i bilen -thihi* )



love-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback