080525-224912

Jaha, och så satt man här igen. Sjuk och jobbig. Ångrar något jag borde gjort för längesedan. Något som påverkar mig nu. Något som andra bedömer. Någon som tykcer jag fortfarande kan ta saken i egna händer och få ett slut på det. Att sluta straffa mig själv. Att bara låta det va och inte försöka påverka ödet till det bästa just därför att det antagligen bara kommer bli värre om jag fortstter. Men vad ska jag göra. Kan inte hjälpa att jag är realist och vill inget hellre än att tro det bästa om folk. Men det är just nu jag inte ska hålla mig ifrån naivitet. Det har gett mig problem förut och av just den anledningen lovade jag mig själv att nte någonsin vara det igen.


Om du tror att du känner mig har du fel. För att känna någon måste man veta vad de gått igenom.. varför de gör som de gör. Hur de tänker när de förhandlar. För att känna mig måste du gå igenom samma sak. Och det önskar jag ingen.

Jag önskar ingen det helvetet.
Det utan botten.
Det som slukar en levande.
Det som man inte kommer ut ifrån.

Och ännu värre näst man kommer ut ifrån det. Tror att man överlevt helskinande. Det är just då man trillar dit igen. Och har man riktigt otur, kan man nu inte längre stå på egna fötter som man brukar och samtidigt lett åt världen.

Jag vet att jag inte kunde det iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback