080526-102235

inget internet hemma så sitter just nu på biblioteket och ska göra klart min ReA komplettering som ska vara inlämnad idag. men denna datorn har ju inget usb-minne utag så ja, vad ska man göra?

jag blir bra så trött på allting. och jag sknar det som en gång förstörde mig. det har kanske gått 3 år men jag har inte glömt vad som hände. det är inte meningen att någon ska förstå men jag vill ändå lägga ut det. det som förstör ens tillvaro idag är inget i jämförelse. jag tror inet jag har accepterat vad som hände då förrens någon tid sedan. det är en del av mina erfarenheter, och en anledning till mina handlingar idag. det är jag, då, nu och sen.

helt ärligt talat är jag glad för det.

hur kan det vara att hemligheter så mörka och starka kan göra en bättre? borde det inet tunga en tills det gör ont att ta ännu ett steg i rätt riktning. men att gå förbi det onda finns inte.
och det är komiskt, egentligen. om man inet kan komma förbi det onda helt men var år byggs det upp ännu mer som bara läggs till. och till sist säger man nej jag är inte okej.

om man då har turen att inte vara så hämmad.. att man inte har den spärren att kunna visa sitt riktig jag för världen.
men de som har tur kommer en dag inse. att de har inget .
inga riktiga erfarenheter som formar ens karaktär.
inget att berätta om, ingen helig dag då man en gång dog.

de finns inte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback