hard to live in my city.

Oh vad det hade varit skönt att kunna flytta hemifrån just nu. Och helst då till något helt annat.
Fick ett ryck innan om att vara utbytesstudent i trean men när jag kollade upp det hittade jag också att det kostar typ 50 000:- utan stipendium att vara det i USA!! hah, så blir dte nog inte då nej-

Förstår inte hur jag ska orka med detta, vecka 21 ska jag ha historia prov, två franska nationella, två spanska nationella och en engelska grammar check. Lämna in två spanska uppsatser, en historisk romananalys, en religionsuppsats och ha ett projekt klart om ekologi! Men har jag börjat på ett enda av dessa moment ..? klart inte!

usch- är helt slut bara jag tänker på det.

och sen får vi inet glömma köpa gummistövlar till koarp. haha, usch skog och friluftsliv.. GE MIG NEW YORK!

image3

love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback