15092008-

Måndag .. igen!

Ja, skolan var ju sådär. Börjar ångra rejält att jag valde TYSKA! Dte är ju ett hemskt språk! Kan inte uttala hälften av orden och fattar knappt vad läraren dillar om. Kan ju med säkerhet säga att mitt MVG är i riskzonen i detta språk. Vilket inte är helt acceptabelt. Men det är ju bara början av året så då får man slacka lite .. eller?

Efter skolan däremot. Blev det fika och kill-prat på Espresso House med Em. Vi börjar komma tillbaka till våra Coffee-dates, vilket är helt underbart! Men efter det .. ja, då bestämde vi oss för att leta upp mössor. Och vi provade i stort sett alla i hela stan. Jag garvade så jag grät vid många tillfällen!! Trots alla missöden där vi ser ut som gamla golfspelare hittade vi några ganska fina.. och jag som börjat få ett shopping beroende sitter nu och ser hur jag kan spendera mina sista slantar vist!

Hah, ja, jag tror inte att det kommer bli så vist utan mer en impuls shopping!
Nu ska jag sätta på Eurotrip och fortsätta skratta resten av kvällen. Have a lovely evening!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback