shop. sex. smoke.


Idag har jag shoppat!


Oh gud vad jag har shoppat!! Den slutliga summan blev på ca 2500:- men man kanske ska räkna med bootsen jag beställt hem och kommer på tisdag och då blir det närmare 3300:- .. Ojdå, nu låter det som jättemycket pengar. Men vet ni vad?! Hösten kommer bara en gång om modet vilket betyder att man kan bra handla höstmodet en gång om året och då måste man spendera!!

Hah, men lite ångest fick jag allt över hur mycket jag shoppat när jag inte ens kunde ta en cigg på grund av kassarna! Men men, jag lyckades! Är man beroende så är man. Oj, jag kanske inte borde vara så positiv om det eftersom det är en ganska dålig vana. Men vafan man är bara sjutton en gång. Nu ska jag se sex and the city , bra för att jag ska sluta dilla här!

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback