billiga skor = kärlek??

Konfunderad över min smak som vanligtvis är dyr. Hur är det då möjligt att jag hela tiden letar billiga saker att shoppa nu. Är jag kanske mer materialistisk än vad jag velat erkänna tidigare?

Förr har jag alltid velat satsa på kvalitet ch gärna betalat några hundralappar mer för plagg som jag verkligen älskar. Kanske inte så länge. Men nu har jag gått och kärat ner mig.. På riktigt.

Skorna som fick en mun har fått en värd ersättare. Och kanske är det vad livet går ut på. Att man ska förlora och nästa uppdrag är att hitta något som ersätter den förra. Vi gör det med pojkvänner så varför inte skor med?!

Same shit different name!

OLD:


NEW (to the left) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback