fruits of the forrest.

Jag visste att jag inte riktigt hade någon kontroll ända från början. Också att jag inte fick lov att röra något av de gudumliga skapelserna som hänger vackert på galgar. Men ändå har jag denna obsession på att ha och ha igen.

Man kan ju fråga sig vad det är för ett substitut. Vad jag egentligen vill ha.
Vilket tomrum jag försöker stoppa igen med massa shoppingpåsar.

För ja, jag gjorde det idag igen. 800:- .. poff .. borta!!

Det finns en sak som jag vet att jag alltid velat. Bli accepterad. Som mig själv. Och min stil är något som alltid blivit accepterat. Till och med när jag går ut som en polsk hora och bilar stannar och tutar, fråga mig inte varför. Kanske om jag shoppar tillräckligt mycket kommer dessa materialtistiska ting kanske.. en dag.. älska mig tillbaka lika mycket som jag älskar dem.

Det är en ohälsosam relation jag har till shopping. Till kläder, skor, assessoarer.. you name it, it's sick.

Allt är helt plötsligt besmutsat. Fläckigt av min desperation.
Men aldrig någonsin tänker jag vara avundsjuk. Aldrig på någon..!
För jag är bra. Eller, min garderob är iaf helt acceptabel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback