fuck the good girl.

tre attacker. tre helt onödiga handlingar.

vet inte varför men när ögonlocken slogs upp så tändes också ett monster som länge legat i dvala. trodde att jag hade kontrollerat besten men den senaste tiden har allt bevisat motsatsen. fuck..

han för fingrarna mot sina läppar och jag känner en skuld. jag har ett missbruk som jag inte kommer ifrån. jag kan inte erkänna det för jag vill vara bättre än vad jag egentligen är. jag döljer inte mer än själva handlingen, för jag kan inte ljuga om mig själv. att jag haft problem har jag öppet berättat. men det är knappast en giltig ursäkt.

på morgonen är det att jag valt fel kurser, klätt mig fel och på kvällen är det att jag inte kan ansvara för mina pengar och spenderar dem på onödiga saker som jag aldrig kommer ha nytta av och att jag inte kan prioritera min tid. all denna besvikelse och mensvärk. är det egentligen konsigt att jag bara vill vräka i mig allt som kommer i min väg?!

det är kanske inte mitt fel men det är mitt problem att lösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback