chokladmuffins. röda marlboro. evanescence.

Sitter nu ensam hemma. Njuter på riktigt. Har tänt ljus runt omkring mig, och alla lampor står på dimmer trots att klockan är halv 3. Evanescence var en gång i tiden mitt absoluta favoritband, så därför letar jag upp en gammal skiva och sätter på volumen högt när jag bakar en sats kladdiga muffins.

Bullarna ska beräknas vara klara ungefär när mamma kommer hem från Maxi. Hon köper cigg till mig, ibland är hon snällare än vad hon borde vara. Med tanke på att jag hostar som ett fån och inte varit i skolan. Jag borde inte få ha det så här bra i helvetet.

En del av mig njuter verkligen just nu. Men bara en del. För resten av mig är redo för att hoppa av en bro. Istället sitter jag här och skriver. Försöker hålla mig själv i schack. Att inte gå den vägen jag egentligen redan banat.

Jag har slutat ta mina tabletter. Inte bra, men jag stod helt enkelt inte ut med det faktum att jag behöver tabletter för att klara av vardagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback