En helt vanlig måndag.. för mig.

Sista skolveckan.
De flesta av oss elever där ute är överlyckliga.
Alla utom jag känns det som.
Vilket är totalt ologiskt, ja jag vet.

Istället för att masa iväg mig på den sista SvB lektionen ligger jag hemma i min säng och stirrar. Japp. Här ligger jag likt en psykopat och bara stirrar och ser faktiskt inget konstigt med det. Inte heller blir jag förundrad när jag plockar upp den sista Harry Potter boken och börjar läsa den.

Nu däremot! Nu är jag skeptisk mot allt detta. Men den nya sysslan blir inte mycket bättre. Pimplar Kan Jang och räknar kalorier. Ähe, nu ska jag nog ta mitt kaffe och pack. Detta blev inte bra, men en helt vanlig vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback