friends with benefits

Ibland blir det för mycket och andra gånger för lite. Det vet vi alla. Men om man inte riktigt tycker att det är några av dessa när omgivningen skriker åt en att sluta snurra runt i fel banor. Det är som att alla andra pratar ett annat språk för man själv inser inte vad som händer utan allt händer för sekunden och nästa är avgörande..

Ett ex, en pojkvän, ingen bästa vän utan bara en walk of shame lite efter 7 i morse. Ungefär så blev min utgång igår. Dock var det enda som kändes normalt att vara ute UTAN min pojkvän. Tecken?! Jo, tack. Men klarar jag av att se sanningen eller är det bara något som kan finnas i ögonvrån?

Jag vill vara mig själv, i denna situationen. Men jag är inte typen som håller på med flera så här "aktivt". Speciellt inte när det finns så många starka känslor.

Pojkvännen kommer ikväll.. det blir som det blir. Och det kommer han inse, jag är inte diskret.. Och jag har han andra under kontroll. Men har jag mig själv i samma fack?!


all i want is friends with benefits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback