how i could just kill a man..

Acceptera din kropp.
Acceptera ditt sinne.
Acceptera din omgivning, ditt liv.

Det är som att säga att manska nöja sig med det enkla. Det som redan finns, varför kämpa när man kan nöja dig med det man egentligen inte vill ha?! Nja, vafan är det för lat värld vi alla lever i..?

Om du kan bli den du vill, varför inte? Gör om dig tills du blir nöjd med ögonen som stirrar tillbaka mot dig i spegeln. Jag tillhör inte dem som vill vara patetiska och bortglömda. Varför skulle jag annars göra som jag gör? Jag må vara en bitch. Jag må ha mina problem. Och ja må vara olycklig.

Men oftast har jag faktiskt inget problem med det. För det är jag. Jag har inte nöjt mig för jag var absolut inte sån här från början. Jag var liten, fet och naiv. Korkad rent ut sagt.

Jag växte upp.. Jag lärde mig vem jag var. Vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback