livet går vidare.

So what ifall jag äter för mer en 1 300kcal en dag .. den insikten har jag kommit till nu. Men bara om det inte är hetsätning. Och jag är i ett stadie där jag är stolt över mig själv. Inga kräkningar på 2 dagar, jag hoppas jag kan fortsätta. För jag har verkligen inte lust med det just nu. Inte i dessa tider.

Om jag fortsätter vara bulimisk, specifikt bulimisk, kommer det bara ge honom mer vatten under kranen som han kan dränka mig med. Men jag börjar undra hur mycket som kan få plats i kategorin "livet går vidare".

Funkar den teorin om min egen far säger att jag är roten till hans agg till hemmalivet? Vem är det då livet går vidare för? Jag undrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback