Synd, hade hellre haft dig.

Ibland blir allt svart. Men oftast är det grått och suddigt, som att vara fast i en tjock dimma. Eller är det bara cigarettröken jag ser som kommer ut från mina separerade läppar? Om jag ska vara ärlig kommer jag nog för alltid ångra beslutet som jag snart kommer tvingas ta. oavsett vad jag väljer. Om jag inte alls väljer, men jo, även det kommer jag ångra. What if?

It's the ABC in growing up.

Jag har antagligen gått fel håll i hela det här med att växa upp. Det som de flesta går igenom tar jag mig förbi först nu, och det som för mig var en självklarhet som 13åring är fortfarande en omöjlighet för de flesta i min ålder. Så antingen försöker jag passa in, eller så gör jag som 13åringen i mig hade gjort. Men vad sägs om att skita i både de alternativen och bara göra vad som känns rätt för stunden. Leva på impulserna som hållt mig upp så många gånger förr. Eller så faller jag tack vare dem som så många gånger förr..

Det finns inga enkla svar. Bara förödande konsekvenser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback