The last song.

Fool me once, shame on me.
Fool me TWICE, shame on you..


Aldrig mer. Jag tar ett löfte. Släpp aldrig någon nära, fast att jag så gärna vill. Har alltid velat, men väljer alltid fel folk. Eller jag tror att de är rätt, sen tror jag att de är fel. Tror en jävla massa hypoteser för jag vågar aldrig veta säkert. För om jag vet, kan jag lika gärna säga det högt. Allt som tas upp av den kalla vinterluften och blandas med min cigarettrök blir till verklighet.

Verkligheten är något som vi alla försöker fly från då och då. Jag gör det i stort sett hela tiden. Vet inte om jag lever i en fantasivärld eller min borderlinesjukdom. TikTok, time will tell. But only if I'll let it!


Kommentarer
jossa säger:

Fin bild!

2009-12-06 | 17:00:26
Bloggadress: http://josya.blogg.se/
c säger:

gillar ditt sätt att skriva, inspirerande

2009-12-06 | 17:11:30
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback