c'est horrible

Jag är en dålig vän.
En dålig dotter.
Och världens okänsligaste syster!

Igår var en helvetes dag. Bråkade med allt och alla och såg hur jag sade och gjorde vad jag inte borde ha gjort.
Men det värsta av allt var att jag inte hörde av mig till Em. Skuldkänslor, jo sant. Men hur mycket det än tar emot kom ine ens tanken till mig. Var så upptagen med att hålla mig borta från rälsen.

Jag trodde nämligen att jag såg honom.
Och jag flydde. Sprang tills benen vek sig och jag trillade ner för kullen och fastnade i stängslet.

Nu är det en ny vecka med starka mål.
Jag känner att det gör ont men gillar det. Älskar det nästan. Illamåendet är en välkommen vän.
Och hur fucked up låter nu inte det?!



19timmar är gjorda och nu satsar jag på 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback