rollercoaster.

För många tankar, för många krav för att jag ska kunna sortera ut dem. Skit från dem, besvikelse från han och förstörelse för henne. Kul va?! Nu är även pengarna slut och jag mår värre än någonsin. Varför?

Tänk efter, ett ohälsosamt liv. Kräk på din slyna. Och rökningen är den enda räddningen. Ironiskt, nja kanske inte alls egentligen. Men en sak har förändrats, min syn har kommit tillbaka. Ni vet med äs så ser man på kroppen anorlunda. Jag har inte gått ner i vikt, snarare tvärtom, men jag har börjat se på den annorlunda. Mer lugnt. Eller så är det bara pillerna som funkar.

Ja, jag behöver piller för att klara vardagen..

Stolt, nja knappast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback