rädd för sömnen.

Klockan är nu ett på natten till måndag. Och jag vågar inte somna trots att jag knappt sovit på hela veckan och varit helt utmattad hela helgen. Jag sitter uppe och läser gamla disorder bloggar. Och jag funderar på hur mycket jag egentligen förlorat och hur mycket jag kan och vill ha tillbaka.

Jag kommer inte fram till något vettigt.

Var inne på en hemsida ang en psykologisk institut. Och under olika kriterier för olika sjukdomar upptäckte jag att jag lider förutom bulimia med inslag av anorexia och depresseion så ligger jag även i extrem risk zon för att lida av borderline och paranoia. Men var detta en överraskning? Nja, kanske inte.

På måndag ska jag ringa läkaren. Måste höja mina doser igen. Enda utvägen verkar vara att droga mig själv.

Ibland önskar jag att jag kunde sväva för alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback