lördag? what?!

Har tagit en ångande dusch, ansiktsmask och en sista cigg. Måste lägga av med dem och sprit, äcklas nästan av det nu. Och vill hellre spara pengarna till kläder. För efter att ha kollat in i min garderob, kollat runt i mitt rum inser jag att detta inte alls speglar mig längre. Det är inte mina grejer eller mina intressen.

Kollar budgeten desperat och inte fan kan jag tillåta mig att spendera så sjukt mycket pengar på dessa små nöjen. Nej, ska sluta röka när jag är ensam, steg 1. Okej, endast i nödfall..

Sitter och kollar på Glamourama, sjukt avundsjuk dessa brudar spenderar ju enormt mycket pengar på sitt utseende. Kvalitéen av grejerna. Och de lever ett ganska roligt liv. Som sagt, avundsjuk.
Och kollar i det senaste numret av ELLE UK. I DIE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback