2010:

Igår var det hysteri överallt i vår lilla stad.
Vackert. Ja, jag tycker nog det. Det var en vacker kväll. Det var en bra kväll.
För vissa.

Under promenaden hem igår kom jag på skillnaden mellan att må dåligt och inte. Jag mådde inte dåligt, så då måste det betyda att istället för att känna min egen smärta måste se någon annans. Tyvärr var detta min bästa vän. Det är värre än att själv må dåligt.

Hur många gånger har det inte varit tvärtom?
Hur många gånger har det inte varit precis så här?

Ändå inser jag inte förrens nu.
Och jag inser att jag är okej, och att världen är okej.
Så länge vi styr upp verkligheten så att den inte styr oss.


Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback