220013

Jag vill ha något att skriva om, jo klart jag vill. Men jag hittar det aldrig nuförtiden. Allt står still så fort jag sätter mig ner och ska göra något. När jag istället stänger av alla apparater och möjligheter så sätter allt igång igen. Men det är bara surr.. Ett enormt buzz genom hjärnbalken på mig. Kan inte urskilja ord från mening eller känsla från minnen.

Jag är trött på det. 

Kan inte ens röka, inte träna .. inte heller må riktigt bra.
För det går inte att slappna av och koncentrera sig. Sjukt irriterande.

Vill bara åka bort, försvinna på en evigt lång strand och bara låta tankarna springa sina varv tills något inom mig klarnar. Terapi är vad det kallas. För det där med att sitta i en röd lädersoffa har jag testat. Och vet ni vad.. allt jag lärt mig var att jag hade rätt till vad jag kände.

Surprise, surprise.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback