jennymariaströmberg.

allt jag vill berätta är att jag vill ändras.
jag kan inte vara denna falska och bitchiga person
av den enkla anledningen att det är inte jag.

vi kommer inte kunna umgås som vänner denna sommaren
utan jag måste hitta mig själv igen.
jag vet inte vad du tror men jag är inte okej.
allt jag kan hoppas är att vi kan lösa detta till hösten
men just nu måste det låtas vara.

det har gått för långt.
det har blivit för fel.
och jag kan inte gå på en fest till
där jag riskerar att gråta och sedan spy.

det är inte okej för oss att skämta och le
det är inte okej just därför att du gjorde felet.

jag ville inte vara den egoistiska personen den dagen
men jag trodde att du kunde se det.
-tydligen inte.

därför att det är inte okej att du valde honom istället för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback