tröttare än ..

varför ska detta alltid hända. det borde inte vara mitt problem.. inte min skuld att bära. men vad gör man, vända ryggen till och kanske skapa värre problem. alltid när allting håller på att gå tillbaka till det vanliga och man är riktigt nöjd med sig själv. då.., alltid då hittar dem tillbaka.

ibland tror jag det är ödet men sen ibland tror jag det är otur. och just nu vet jag inte vad jag tror.
jag skulle kalla det karma, ..och skuld ..och framför allt plikt och förlust.

minnen kan verkligen förvränga synen ibland, men bilderna som finns visar baksidan och det som minnena döljer. sanningen.. idag har jag ingen aning om vad min egen sanning är och ännu mindre andras. för de förvränger en till en helt annan person ibland och då är det omöjligt att hitta tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback