Vilken är nästa färg?

Jag saknar min blogg. Det är konstigt att inte skriva som jag brukade, så ofta som jag gjorde. Pennan och pappret det var min livlina. Jag antar att det inte gav lika mycket i allt som hände runt om kring längre. För det blev dramatiskt igen, precis som innan jag började skriva från första början. Ja, den tiden  då allt var marinblått och blodrött. Nu blev det dock bara grått.

Konstigt att jag beskriver dessa perioder i mitt liv med färger medan de perioder då jag skrev, analyserade och mådde bra av min nyfikenhet, de förtjänar ingen färg. De är transparenta. Nej, jag söker inget. Men jag letar efter allt.

Kanske dags att börja om, få en färg på denna nya period som startat. Ja, vafan. Vi testar.


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback