Hur svårt ska det vara?

Som em sagt, jag söker trygghet. Du vill alltid ha vad du inte kan få, och jag verkar aldrig riktigt hitta den riktiga tryggheten tillsammans med en geniun känsla av kärlek. Men nu, jag var på väg att få det livet som skulle ha varit bra. Precis som så många gånger innan men nu på en jämn spelplan. Ett stadie jag inte tidigare utforskat!

Och då kommer han. The one that got away. Det som gjorde så ont att jag inte lät det visas för jag var livrädd att smärtan då skulle förgöra mig. Nu kommer han.. med en insikt av att han gjorde fel. Ett stort misstag. Så där finns även ett val av kärlek för mig nu. För mig!! Men tryggheten då? Det enda som kan hålla mig ovanför vattenytan, det jag sökt genom himel och helvetet efter?! Finns det?

Jo, men hur fan ska jag veta säkert. Ett spel där de två viktiga egenskaperna är helt i riskzonen men hos den andre är de absolut säkra. Jävla limbo. Och jag vet inte längre vart jag tappade mig själv på vägen. Min beslutsamhet och viljekraft.

Att som finns i min önskebrunn nu är önskningar om att någon fångar mig. För jag faller. Hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback